بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

حریف تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران در یک هشتم نهایی جام جهانی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۹۵۰۱۰
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
حریف تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران در یک هشتم نهایی جام جهانی مشخص شد
تیم فوتبال نوجوانان ایران که به عنوان تیم سوم از گروه خود راهی مرحله حذفی جام جهانی زیر ۱۷ سال شد باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی به مصاف مراکش برود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز (جمعه) در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال رودرروی نیو کالدونیا قرار گرفت.

شاگردان حسین عبدی در این مسابقه به برتری پر گل پنج بر صفر دست پیدا کردند.

نوجوانان ایران اگرچه در گروه مرگ جام جهانی زیر ۱۷ سال با تیم‌های برزیل و انگلیس قرار داشتند، اما در اولین بازی خود در این رقابت‌ها یک نتیجه شگفت انگیز و ناباورانه مقابل برزیل داشتند و با یک کامبک ‏معجزه‌آسا در نیمه دوم مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بر داشتند.

ملی‌پوشان ایران در بازی دوم یک بازی نزدیک با گل دقیقه ۹۰ شکست خوردند تا بازنده‌ای سربلند لقب بگیرند.

شاگردان حسین عبدی با کسب ۶ امتیاز و فقط به خاطر تفاضل کمتر پس از تیم‌های انگلیس و برزیل در جایگاه سوم گروه C قرار گرفتند و به دور یک‌شانزدهم نهایی رسیدند.

طبق جدول طراحی شده از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تیم نوجوانان ایران تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D صعود نمی‌کرد، در دور یک شانزدهم نهایی با اسپانیا برخورد داشت، ولی با توجه به اینکه ژاپن از این گروه صعودش را به‌عنوان تیم سوم قطعی کرد شاگردان حسین عبدی رودرروی مراکش قرار خواهند گرفت.

طبق برنامه اعلام شده تیم فوتبال نوجوانان ایران باید چهار روز دیگر (سه‌شنبه) در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سورابایا اندونزی و از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) مقابل تیم مراکش صف‌آرایی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->